Onze cliëntvertegenwoordiging
Eens per jaar organiseren wij cliëntenpanels. Tijdens deze panel gesprekken gaan medewerkers van een ander team met een vertegenwoordiging van clienten van een andere locatie in gesprek over vooraf vastgestelde thema's. Dit kan gaan over bijvoorbeeld de aanwezigheid van begeleiding in avond- en weekenduren, het methodisch werken en het groepsaanbod. Deze gesprekken leveren ons waardevolle inzichten in hoe onze clienten aankijken tegen bepaalde thema's, waar zij tevreden over zijn en waar wij in kunnen verbeteren. Daarnaast wordt eens per twee jaar een Cliënten Tevredenheid Onderzoek (CTO) gehouden onder alle cliënten. In deze vragenlijst komen ook diverse thema's aan bod met betrekking tot de locaties, de ontvangen zorg en de samenwerking de ons helpt ons beleid en onze scholing aan te passen en onze krachten verder te versterken.
Meer weten?
Wil je weten wat ons drijft om de beste kwaliteit van zorg te leveren?